2008. augusztus 11., hétfő

Mozi :)

Yesssss... Voltam moziban! :D A legutóbbi hétvége csúcspontja! :D Úgyhogy most mesélek, milyen is itt a 'cinema'. :)

Az úgy volt, hogy megbeszéltük Tizianoval, hogy elmegyünk valamikor moziba, és mivel vasánap szabadnapja volt, hát erre esett a választás. Előtte megint valami zöld helyre akartunk elnézni, de mivel szakadt az eső, csak a Finsbury parkig jutottunk. Utána irány Wood Green, a bevásárlóközpont, és az ott fellelhető mozi. :) A jegyekről... Nem éppen olcsó mulatság... Egy felnőttnek csúcsidőben, ami hétvégére és hétköznap 17:00 utánra tehető, 7, 40 font. Diákoknak 5 font körül van, ám nem emlékszem pontosan... Mivel még volt 40 percünk a film kezdetéig, szétnéztünk egy-két boltban, semmi érdekes nem történt. Aztán elindultunk a terem felé. Egy hölgyike kedvesen letépte a jegyünkről a számára aktuális részt, és mondta, hogy hanyasba kell mennünk. Ami lényeges: ebben a plázában a mozitermek a föld alatti részen találhatóak. Minden terem bejárata fölé ki van írva, hogy melyik film megy bent éppen, és az mikor kezdődött. Egy szinten van egyébként az összes, egy olyan szinten, ahol a nézőkön, és a szemetet összeszedő alkalmazottakon kívül senki nincs... Ami mit jelent? :) Ha kijöttem az egyik filmről, akkor mehetek is a következőre... :D Hihetetlen... (Igazad volt, Sanyi!!!;)) No persze ezt nem játszottuk el akkor, majd legközelebb, ha nagyon ráérek, és jól felpakoltam a hátizsákom elemózsiával... :))) Egyébként azt sem nézték meg, senkit nem érdekel, hogy mit viszel be...
Jajj és még valami... Itt olyan nincs, hogy egy nagydarab figura ül a helyeden, mivel itt a jegyeken a film címén és a teremszámon kívül nincs más infó. Mindenki oda ül, ahova akar... :) Úgyhogy az első, illetve az erősebb győz... :D
Amúgy a Múmia 3-at néztük meg, és mily meglepő, rengeteg dolgot megértettem... :) Úgyhogy ebből a szempontból igen pozitív volt az élmény! :) Viszonylag sokan voltak, mármint többen, mint Pesten, de azért nem volt nagy tömeg. És hogy otthon sok a reklám a filmek előtt? Hahhh... nevetséges! :) Itt 16:10-kor kellett volna elkezdődnie a filmnek, ehelyett 16:37-kor írkálták ki a "12 éven aluliaknak nem javasolt" dolgot...

Utána elmentünk egy olasz étterembe igazi olasz pizzát enni. ;) Nyami... ha így haladok, igen husi leszek, mikor haza megyek! :D
Öööö... még sétáltunk egyet, később pedig, éjjel 1 körül még elmentünk a Trafalgar térre. Készítettem pár képet, de nem nagyon volt kivilágítva a hely. Nem tudom, hogy azért, mert már későn értünk oda, vagy azért, mert nem is szokták. Mindenesetre ha az utóbbi, akkor elég fura...
Olyan 3 körül értem haza, úgyhogy ma hulla is voltam. Persze mentem ma is iskolába ám! ;) Hazafelé jövet pedig találkoztam a buszon egy régi miskolci ismerőssel... :D Kicsi ez a London... :D :D

Nos röviden ennyi... Ma akartam cipőt venni, de ami tetszett, abból csak 7-es volt, az pedig nagy. :( Megőrülök, eddig nem vettem még semmit itt magamnak. (Ruhára gondolok...) Egyszerűen nem találok olyat, ami tetszik, és felveszem, és még úgy is tetszik... Rendben, az olyan kommenteket nem kérem, hogy bennem van a hiba... :) Előre is köszönöm! :) Nah majd talán legközelebb sikerül...

:)

Nincsenek megjegyzések: