2008. augusztus 8., péntek

Múzeum, iskola, egyéb

Újra itt... :) Ami azóta történt:

Múlt héten szombaton Lindával, Isabellel és Sanyival nagy múzeumlátogató napot tartottunk. A Tudományos Múzeumban kezdtük, háááát... Az első szint még eléggé érdekes volt, ott mindenféle autók, vonatok, turbinák voltak. Utána viszont az egész átalakult egyfajta gyerekszigetté. Nem mondom, voltak dolgok, amiket élveztem, de a többsége olyan volt, mintha a hely valami gyermekek készségét fejlesztő óvoda lenne. Mindenféle játékokkal, és információkkal, melyeket Magyarországon az általános iskolában sajátítunk el. Lehet, hogy ez itt elmarad, ezért van az ingyenesség... :) Mivel ugye itt sem volt belépő... A téma egyébként emeletenként más és más volt, úgy mint genetika, jövő, repülők, stb.. Miután ezt bejártuk, átsétáltunk a mellette található Természettudományi Múzeumba. Ez sokkal izgalmasabbnak ígérkezett, végigjártuk a univerzumról, a föld keletkezéséről, és az élővilág kialakulásáról szóló részeket. Azonban itt sajnos elakadtunk. Időnk ugyan még lett volna, ám mivel esett az eső, szerintem minden Londonban tartózkodó túrista úgy döntött, hogy megnéz valami látványos kiállítást... olyan iszonyatos tömeg volt, hogy levegőt nem lehetett kapni. Úgyhogy az állatokról, növényekről és dinókról pont lemaradtunk. :( Majd valamelyik hétköznap megyünk vissza, amikor kevesebben vannak. :(
Utána munka, vasárnap pedig... Barbecue a javából! :) Volt ám sok ismerős arc, akik a legutóbbi alkalommal szintén jelen voltak. Még mielőtt bárki kérdezné, nem, Tiziano most nem jött el, dolgozott... :) De jó sokan emlgették nekem a nevét, ennek "nagyon örültem"... Voltak új figurák, akadt köztük nagyon jófej. Például egy "srác", aki már 11 éve itt él. Nagyon durva, hogy lehet itt olyan sokáig "élni". :) Nos és ami még volt... az rengeteg HÚS... Rettentő mennyiség. Én személy szerint imádom a húst, aki kicsit is ismer, az tudja... De ez, ez még nekem is sok volt. Mindenféle, minden formában. Marha, disznó, birka. És csak sütötték, sütötték, sütötték. A főszakácsok Marc, Marco és egy harmadik olasz fiú volt, akinek a nevét nem tudom megjegyezni, mert túl egyszerű. :) Előételnek egy olasz és egy spanyol specialitást tálaltak. Előbbi mindössze pirított bagett volt, valamilyen paradicsomos, hagymás, oliva olajos és ki tudja milyen fűszeres lével, míg utóbbiban tojásrántotta, főtt burgonya, és csupán hagyma volt. Rétegesen szépen egymásra pakolva, de isteni. Annyit összeettünk akkor este, hogy csak nah. Persze volt megint alkohol is, sangria, benne sok-sok gyümölccsel, no meg rummal. Végül munkamegosztás volt: Linda itta a bort, én ettem a gyümölcsöt. :) Az eső természetesen hol esett, hol nem, de mint múltkor, a fiúk mindenre felkészültek, és megint volt egy nagy fólia, amivel pillanatok alatt fedél került a fejünk fölé. Éjszaka fél kettőig voltunk fent, addigra minden vendég hazaszivárgott, rendet raktunk csoportosan, így reggel mindenki békésen kezdhette meg az új hetet. :)
Hétfőn már voltam iskolában... Jajj hát az valami nagyon izgalmas hely! :) Kriminális némelyik diák... Szerencsére nem vagyunk sokan a csoportban, és magyar rajtam kívül nincs is. Van viszont két spanyol, egy kolumbiai, egy olasz, egy brazil, egy litván, két algíriai, egy egyiptomi, és egy orosz. De utóbbi csak hétfőn volt, mert munkát kapott, és azóta nem jár be... Ami említésre méltó dolog esetleg, hogy a brazil folyton beszél, és dagi, és büdi. Nem szeretek mellette ülni, mert kissé hiperaktív, valamit mindig piszkálnia kell. A füzetemet, a telefonom csuklópántját, a papírjaimat, az ásványvizem palackját, a padot, vagy csak úgy hadonászni a levegőben... Az egyik spanyol, a fiú, nah ő meg a másik... Egyfolytában hangosan elismétli azt, amit a tanár mondott, így ha véletlenül el is találna kalandozni a gondolatom, csak elég rá figyelnem, és egyből képben vagyok. Hm, és ma megtudtam, hogy matek tanár... Jajj...
Egyébként az iskola jó, a tanárom neve Ian, és nem ő az első, de gondot okoz neki a nevem kimondása... :D Kicsit bezavar itt nekik az I és az A betű. :) Folyton felcserélik, amikor kimondják... Nahh mindegy... :) Szóval néha unalmas, hétfőn és kedden például a politika és a választások volt a téma. Nem éppen a kedvencem, de azóta sokkal jobb, újságcikkekkel foglalkozunk, stb.. Úgyhogy tetszik, egy hét már el is röppent. :) Noh és szorgalmasan tanulgatom itthon az órán vett szavakat! ;)
Szerdán, iskola után voltam egy újabb parkban... Hmmm... nagyon szép ám!! A Greenwich nevű városrészben van, onnan, ahol én lakom, jó messze van sajnos, de hihetetlen látványt nyújt. Óriási fák, szintén van egy dombja, mint Hampstead Heath-nek, sőt azzal pont átellenben található. És ebből a parkból rálátni London üzleti negyedére, a Canary Wharf-ra, amit mondanom sem kell, hogy mikor sötétedik, kivilágítanak! ;) Képeket nem készítettem, mert nem volt nálam a gép, nem úgy készültem. :( Tiziano eljött az iskolához, és kiötlötte, hogy menjünk el oda. Utána elvitt egy francia étterembe, jól bevacsoráztunk. :) Ettem kagylót... :D Jó, mi? Én és a tenger gyümölcsei... Hát nem is jött be, persze lehet, hogy az volt a gond, hogy félbeharaptam, és láttam mindent, ami "odabent" van. :) De nem tudom, a szósz vagy mi, amiben volt, az jó ízű volt, de az egésznek az utóíze. Grr... Legközelebb jöhet a béka... :) Olyan egy körül értem haza, de nagyon jól éreztem magam. És még az eső sem esett! :D Juhéééjj! :)
Nos a nagyobb események ezek voltak... Illetve igen... Múlt hétvégén a lakók száma egy rövid időre 10-re emelkedett a házban. Nem örültem neki túlzottan, mert az én dobozos holmijaim, müzlijeim, kekszeim, stb. eledelem a szekrény második polcán vannak, amelyek elérhetőek egy egérnek... Bizony... Valamelyik szomszédnál egérirtás volt, és egy szürke kis lakó úgy döntött, hogy a legjobb lesz, ha nálunk keres menedéket. Ami egy-két napig összejött neki, aztán fennakadt a ragasztós egércsapdában...
Egyik este pedig... :) Hehhem... Megelégeltük a csajokkal (Isabellel és Lindával), hogy mivel a ház előtti kis udvarunkon a kuka mellé le van még téve hulladék, mindenki hozzánk hordja a szemetét, mert azt hiszi, hogy úgysem vesszük észre a nagy lomban, hogy több lett. Nos elhatároztuk, hogy rendet rakunk. A kis műanyag motorral kezdtük, ami kb. egy hétig gazdátlanul hevert az utcán, míg egy reggel már a mi szemetesünkben volt... Egyik este fél 12 körül nekivágtunk a felfedező útnak, hogy hova vihetnénk el a sok holmit. Körbejártuk a környéket, de végül csak a kis motort hagytuk egy bevásárlókocsiban, ami szintén az egyik utca járdáján volt. Csak úgy... :) Másnap beszéltünk a "gondnokkal", vagy hogy is nevezzemmel, hogy esetleg ő elvihetné. Ééééés csodák csodája, meg is tette. Alakulunk! ;)

2 megjegyzés:

Zsolti írta...

Szerintem dúrván bejössz a brazilnak,és így mutatja ki...legközelebb már a hajadat fogdossa... ;)

Kedves Cicavirágom, Egyetlenem, Életem, Csillagszemű Drágaságom...MIKOR VAGY TELJES PEHELY TESTEDDEL AZ MSN ELŐTT???!!!
Valami fantomnak irogatok...

Puszi

Virág írta...

Nahh igen, ma már a székem támláján pihent a kis karja... :) De majd adok én neki a szótárammal... :)

Változó, hogy mikor vagyok MSNen... holnap este tuti nem. :( Addig is marad a mail... :S