2008. augusztus 22., péntek

Nincs cím

Csak két említésre méltó dolog történt azóta:

1. Láttam egy balesetet élesben. Mit mondjak, remek volt... A buszmegállóban álltam, vártam, kiírta a tábla (jah igen, ezt még nem is mondtam, szóval a megállók többségében van egy jelzőtábla, ami folyamatosan kiírja, hogy hány perc múlva, és melyik busz jön. De még a világ végén is... Elég jó kis találmány, és összetörve még egyet sem láttam. Talán mert mindenki fel bírja fogni, hogy ez neki is jó...), szóval tudtam, hogy 6 perc múlva jön a 29-es. Erre egy nagy csattanás, odanéztem, és hamar felfogtam, hogy ajjajj, egy motor csúszik felém az úton, még mindig, még mindig, még mindig, és huhhh, végre megállt. Rajta pedig két ember, bár akkor már inkább alatta voltak... A sztori röviden annyi volt, hogy a motor szabályosan ment, egy autó pedig szabálytalanul megfordult az úton a záróvonalon át, és elcsapta a motorosokat. Aki utóbbit vezette, hamar felpattant, visszaült a motorra és a kocsi után ment, ami persze gyorsan elhagyta a helyszínt az eset után. A másik srácnak viszont nyílt seb volt a lábán... Grrr... Gyorsan odébb álltam, mások már hívták is a mentőket. :S

2. A másik dolog igazán kedvemre való: van egy magyar pékség tőlem nem messze! Hmmm... és van ám ott minden szép és jó, kánaán! :D Gyorsan vettem somlói galuskát, meggyes-mákos rétest, és még valami mákosat... Mindegy, csak mák legyen... Ööö... persze a hazai más, de istenien esett! :D És az is tény, hogy a somlói galuska iszonyat módon drága itt, vagyis én sokallok másfél fontot egy viszonylag elég kicsi adagért. De egyet vennem kellett! :)

Amúgy ennyi, hétvégére valószínűsíthető program egy kis Camden Town (londoni városrész, mint valami piac), valamint vasárnap és hétfőn (utóbbi is munkaszüneti nap lesz) nagy karnevál lesz Notting Hill-ben, lehet, hogy oda szintén elnézünk.

Húú, most ennyi, mert hulla vagyok... :S

Nincsenek megjegyzések: